Renault - Nissan - Mitsubishi alianse
Mūsdienu pasaulē veiksmīgai uzņēmējdarbībai ļoti svarīgas ir visu veidu rūpnieciskās alianses un partnerattiecības. Tālāk mēs runāsim par Renault-Nissan-Mitsubishi aliansi, kas tika izveidota ar mērķi stabilizēt tās biedru uzņēmumu attīstību un palielināt ražošanas efektivitāti.
Alianse tika dibināta 2016. gada oktobrī, kad notika lielākā daļa akciju pirkšanas un apvienošanās darījumu. Jau 2017. gada pirmajā pusē jaunizveidotajai aliansei izdevās pārdot 5,26 miljonus transportlīdzekļu, kas ir par 34% vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā periodā, ņemot vērā visu alianses dalībnieku kopējo pārdošanas apjomu.
Pirms Mitsubishi iestāšanās jaunajā aliansē Renault un Nissan jau bija cieši sadarbojušies transportlīdzekļu mārketingā un piegādē. Šī partnerība turpinās kopš 1999. gada, kad starp abiem uzņēmumiem pirmo reizi tika nodibinātas ražošanas saites.
Kopš 2017. gada alianses pārdošanas apjomi nepārtraukti pieaug. Galvenā izaugsme vērojama jaunattīstības valstīs, uz kurām jaunā organizācija īpaši uzsver. Jo īpaši Indijas, Krievijas, Taizemes un Brazīlijas tirgi labi parāda sevi. Jau tuvākajā nākotnē tiks sākta pilna apjoma elektrisko transportlīdzekļu ražošana, kurai tiek gatavota atbilstošā infrastruktūra.
admin
Autors29-05-2021, 20:34
Publicēšanas datumsLV / Auto zinas
Kategorija- Komentāri: 0
- Skati: 12 303